• Mikä on Minecraft-nimesi?
    Heme00

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
    Vain yksi tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
    Omasta mielestä Grief, koska se vie paljon motivaatiota Grief:in kohtenna olevalta henkilöltä ja muutenkin asiatonta.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
    Olen saanut sellaisen käsityksen, että Valtakausi on roolipeli serveri, joka perustuu keskiajalle. Uskoisin Valtakauden olevan hyvä siinä mihin se on luotu, eli roolipelaamiseen.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
    Tunnen yhden ja se on mazaa98, minun pikkuveli.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
    No minun pikkuveli ja mielenkiinto kyseiseen palvelimeen.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
    No siis, hahmoni eli Repe on kalastaja, joka halusi lähteä uusille kalavesille ja päätti matkustaa "meren" yli sinne kyseiselle satamalle. Repe ei ollut varma oliko siellä yhtään hyviä kala vesiä, mutta pakko oli kokeilla uusia paikkoja. Hän otti kalastus välineet mukaan ja lähti etsimään isoa saalista ensin sataman tuntumalta.Jonkin ajan kuluttua Repe näki selkjeän kalaparven vedessä ja heitti vieheensä hieman parven taakse kelatakseen sen yli, pian hanelle nappasi ja pienen kamppailun jälkeen se nousi pintaan. Se oli iso lohi! Näin siis Repe jatkoi monta viikkoa etsien uusia kalaparvia.
    (91 sanaa)

• Hyväksytty.