Vallanvaihdos
-
Arvoisat kansalaiset ja muut vieraiden valtojen edustajat, olen nyt pitkään harkittuani päätynyt ainoaan ja oikeaan ratkaisuun, jonka avulla Itä-Holmi voidaan vielä pelastaa nykyisestä tilanteestaan. Tällä päivämäärällä minä, Kuningas Ville24, luovun kruunustani; olen valinnut kunniakkaaksi seuraajakseni Bambulonian tilan entisen tilanhoitajan, Joquliinan. Hänen uutteruutensa, huolellisuutensa ja periksiantamattomuutensa osoittivat minulle, että hän on kykeneväinen vastaamaan Itä-Holmen hallinnoinnista ja johtamaan tätä valtiota. Toivon myös kaikkien muiden olevan yhtä jalomielisiä häntä kohtaan ja antavan hänelle mahdollisuuden osoittaa kykynsä mantereenlaajuisella mittakaavalla.
Kunniaa ja menestystä Itä-Holmen uudelle hallitsijalle, Joquliinalle!
-
Tultiin, nähtiin ja voitettiin! Kunnia kuningas Joquliinalle! Kunnia Itä-Holmelle! Kunnia vapaudelle! Hurraa!
-
Kunniaa uudelle kuningaalle ja lainaten belboota tultiin nähtiin ja voitettiin
-
@ville24
Eli ensin toteutatte väkivaltaisen vallankaappauksen, puolitatte Holmen, annatte siitä palasen pois ja bailaatte uppoavasta laivasta?
niceEi taida olla Holmi koskaan entisensä.
-
@late1473 Hyvin tiivistetty.
-
Kenraalikuvernööri Melee miettii Pohjolassa sijaitsevasta sellistään, miten Länsi-Holmen Tilanhoitaja on mahdollisesti päässyt Itä-Holmen hallitsijaksi.
Pitkän mietiskelyn jälkeen Melee aloittaa yksityisen huutistelun Villen ja Belboon epäpätevyydelle sekä tekopyhyydelle.
-
@melee tuohon en pysty kyllä olemaan samaa mieltä