• Mikä on Minecraft-nimesi? Jevy_

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? 1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.) Grieffaaminen

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? En tunne

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? Halusin testata jotain uutta serveriä

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

(Vähintään 70 sanaa)
    Olen pieni lapsi jonka vanhemmat kuolivat maailmansodassa. Jouduin juoksemaan sotilaita karkuuun jotka yrittivät metsästää minua koska minun vanhempani olivat kuuluisia sarjamurhaajia.
    Jouduin juoksemaan karkuun yksi ja puoli vuotta kunnes löysin toisen lapsen joka oli samanlainen kuin minä. Matkallamme näimme eläinkaupan ja päätimme kerätä rahaa että saisimme koiran. Samalla kun teimme töitä niin yritimme keksiä koirallemme nimen. Kun he vihdoin saivat sen koiran he päättivät nimetä sen Toffeeksi. Molemmat pikkupojat ja Toffee löysivät kaupungin satamasta laivan jonka nimi oli Valtakausi he päättivät mennä lavan kyytiin. Lopulta he olivat ihan uudella mantereella ja he päättivät jäädä sinne.

• @jevy Tekstiä voisi vähän siistiä, esim. kirjoitusvirheitä löytyy aika paljon.

Kuitenkin korjauksien jälkeen luulen, että pääset palvelimelle 🙂

• Hyväksytty.