Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Sisään pääsyhakemus

Hyväksytyt sisäänpääsyhakemukset
    @valtakausi
    2
    2
    50
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • VilhoT123
      VilhoT123 Viimeksi muokannut

Minun peli nimi on Vilperi 123

Minulla on yksi mineckaft käyttäjä

Minun mielestä tärkein sääntö valtakaudessa on ettei saa kiroilla

Olen saanut sellaisen käsityksen valtakaudesta että siellä on paljon kaikkea ja sillä pelaaminen on erittäin kivaa

Tunnen joitakin tyyppejä valta kaudesta esim.Jahvetti Master jov ja veikkap

Minut sai hakemaan valtakauteen kun kaikki kaverini pelaavat sitä sekä se että kaikki puhuvat siitä niin haluan sanoa myös jotain

Olipa kerran kaunis kesä päivää ja Vilperi 123 kuuli että laiva oli lähdössä uudelle mantereelle etsimään elämää.Vilperillä ei oikein hyväksytty tällä mantereella niinpä hän päätti etsiä sen laivan ja nousta kyytiin hän kyseli kaduilla että missä ja milloin laivavaltakauteen lähtisi. Vilperillä oli matka tavaraa paljon ja hän istahti kirkon eteen kun yhtäkkiä kuuli"laiva valtakauteen lähtisi tunnin kuluttua satamasta" . Silloin hän juoksi ja lujaa kohti satamaa hän saapui just ajoissa kun laiva oli lähdössä ja hän pääsi valtakauteen ja eli siellä onnellisena LOPPU

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 0
      • Valtakausi
        Valtakausi Viimeksi muokannut

Hyväksytty.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 0
        • First post
          Last post