Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Armahdushakemus

Armahdushakemukset
    4
    4
    168
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • Tuuccahe1
      Tuuccahe1 Viimeksi muokannut

Hellou.

Hakisin armahdusta tuuccahe1 tililleni. Aluksi kerron hieman taustatarinaa.

Olen jo hetken aikaa miettinyt alt-tilin aloittamista koska olen iloinen olan hahmoni etenemiseen mutta toisenlainenkin elämä kiinnostaa. En kuitenkaan sitä ole osin köyhyyteni ja osin laiskuuteni takia saanut aikaiseksi. Kuitenkin pari päivää sitten ostin ystävältäni mc-tilin halpaan hintaan.

Noh. Kuitenkin selvisi että ystäväni oli omalla tilillään hankkinut valtakauteen bannit grieffaamisesta jossain Marraskuun aikoihin. Hän ei ollut lukenut silloin sääntöjä eikä häntä kiinnosta koko serveri. Tarkempia tapahtumia en tiedä. Siinä samalla sai tämäkin tili bannit.

Tällä tilillä ei tosiaan ole valtakaudessa pelattu eikä tiliä enää omista kukaan bannit hankkinut henkilö. Pyytäisinkin siis tilin armahtamista.

Kiitos.

Mas_Doel tulisydän 2 vastauksia Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 5
      • Mas_Doel
        Mas_Doel @Tuuccahe1 Viimeksi muokannut

@tuuccahe1 uskon et menee läpi

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 1
        • tulisydän
          tulisydän @Tuuccahe1 Viimeksi muokannut

@tuuccahe1 niin noh et itse ole tehnyt mitään väärää mutta takeita tosin ei ole että oikeasti olet ostanut tämän tilin ja et ole vanha omistaja

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 3
          • Valtakausi
            Valtakausi Viimeksi muokannut

Armahdettu.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 0
            • First post
              Last post