Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Voisinko saada toisen mahdollisuuden?

Armahdushakemukset
    5
    5
    121
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • J_O_V
      J_O_V Viimeksi muokannut

Hei! Olen Sesse. Olen pelannut Valtakaudessa lähes päivittäin. Tiedän, että Grieffaamisesta saa bannit ja osa syy on ollut luultavasti useat varoitukset. Myönnän kyllä virheeni joita olen kyllä tehnyt tässä matkanvarrella, mutta osa varoituksistani oli mielestäni vääriä. Esimerkisi "murtautumis säännön rikkomien" joku minulle sanoi servulla siittä ja vastasin, että se en ollut minä, mutta koska olin tehnyt rikoksia (esim 2 murhaa) niin minua syytettiin tästäkin. Tiedän tekoni ja se oli väärin. Haluan korvata tynnyrin sen omistajalle. Kadun tätä tekoani syvästi. Toivon, että ymmärätte hyvät ystävät. Ps: Käytin tämän hakemuksen kirjoittamiseen pitkät 10 minuuttia elämästäni, joten ette voi väittää, että tähän ei olisi käytetty aikaa.

ralaplayer tulisydän 2 vastauksia Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 7
      • ralaplayer
        ralaplayer @J_O_V Viimeksi muokannut

@j_o_v Sesse vaan takaisin pelaamaan! Niin aktiivinenkin oli!

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 0
        • tulisydän
          tulisydän @J_O_V Viimeksi muokannut tulisydän

@j_o_v öööh siis ylläpitohan tutkii että kuka on murtautunut sisään ja 10minuuttia hakemukseen on aika lyhyt ku siis itse käytin noin 2h omaani mut aktiivinen olit

Ja bännit on semi tuoreet vissiinki joten en usko että niitä saat ihan heti poies

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 4
          • Okatus
            Okatus Viimeksi muokannut

Tämä viesti poistettiin!
            1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa -1
            • Valtakausi
              Valtakausi Viimeksi muokannut

Tässä tapauksessahan oli kyseessä kahden viikon porttikielto. Aikaisempia varoituksia löytyy jo 3 tilillä.

Sesse varmasti malttaa kärvistellä lyhyen porttikieltonsa loppuun.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 14
              • First post
                Last post