Sisäänpääsyhakemus

• Mikä on Minecraft-nimesi?

• Oblebo96.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

1. sääntö eli metapelaus sääntö. Se on roolipelin kulun, sujuvuuden ja mukavuuden vuoksi tärkein sääntö.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

• Valtakausi on mielestäni realismiin pyrkivä roolipelipalvelin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

• Keksistinen, Melee69.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

• Uuden roolipeli alustan kokeminen, uutuudenviehätys.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

• "Nuo silmät joilla katsot minua se, kauhistuttaa minua suuresti"
      Matala ääni mutisee ja kuiskaukset kuuluvat tyhjyyden ympäriltä.
      "Ah haluat kuulla siis tarinani, valmistaudu siihen ja kunnolla et tule elämäsi aikana kuulemaan toista vastaavanlaista, on jopa huvittavaa miten seinät voikaan kaatua itsensä päälle niin yhtäkkiä, Minä Garrath Von Ruthermert, olin menestynyt, minulla oli kaikki mitä vain voi olla, nuoruus, rahaa, perhe johon kuuluu ihana vaimoni Mesmeria ja lapseni, tietysti minulla oli myös varsin loistava ulkonäkö."

"Älä siinä yhtään virnuile hä! Tämä tarina tulee suoraan sydämmestäni enkä liioittele yhtään, anna minun jatkaa toki.
    Hypätään tarinassani roimasti eteenpäin, olin saanut tehtyä loistavan kauppahankkeen yritykselleni ja minulla oli kourallinen mitä uskollisempia työläisiä joille kelpasi pimeäraha mitä parhaiten. Eräänä päivänä minulle heräsi outo tunne, aivan kuin minua oltaisiin seurattu koitin olla kuitenkin siitä välittämättä ja hoidin töitäni aivan normaaliin tapaan, eiväthän työt niitä itse tee, välillä tuntui että jopa hukun töihin mutta rakastan työntekoa se on kuin retriittiä minulle.. Ah.. Ainiin palataan takaisin kuitenkin tarinaan."

"Se oli keskellä kirkasta päivää kun huomasin että kauppahankkeessani mukana ollut paikallinen porvari Arwelv puhui alanmiehille vilkkaalla torilla, kun he olivat lopettanut puhumisen he kuitenkin jatkoivat matkansa kohti pimeitä katuja, päätin seurata heitä se kuitenkin koitui minun kohtalokseni".

"Tunsin kovaa kipua ensiksi vatsassani ja sitten niskassani ja siitä eteenpäin on pimeää" Garrath yskii kuivaa yskää ja nauttii kulauksen puolikuivasta punaviinistään.

"Nyt voimme jatkaa, niin kuitenkin heräsin ja minut oli teljetty jonnekkin kellariin jossa jotkin isot gorillat puhuttivat minua ja uhkailivat minua, olin meinaamassa saada selville Arwelvin eli kauppahankkeessa mukana olleen pohatan suunnitelmat, minut pahoinpideltiin tajuttomaksi asti" Pitää kohtuullisen pitkältä tuntuvan hengähdys tauon

"Mutta kuitenkin, viimeisin muistoni on täältä laivalta, haluan Arwelvin päiviltä haluan saada hänet hirteen siitä mitä hän teki minulle, ehkä vielä löydän kotiin joskus ehkä sinä voit auttaa minua?".

Garrath pyörtyy uudelleen ja pimeyspeittää huoneen ja tarinan kuuntelija katoaa kuin tuhka tuuleen, kirjaimellisesti.

• Hyväksytty.

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata